Verliefd op Roy

Dirk weet ervan, het is al even gaande. Ik weet niet waarom maar kijken naar Roy Donders maakt mij intens gelukkig. Die real life soap is te suf voor woorden maar zo origineel en hij lijkt zo puur en authentiek dat ik acuut gelukkig word.

Ik denk ook echt dat ik een hoop kan leren van ons Royke en zijn zus Rian. Ook met Kerst. Gewoon bijna therapeutisch overdreven je kamer oppimpen voor de kerst en daarbij  terugkijken op het afgelopen jaar. Met realistische dankbaarheid.  

Dat heb ik ook. Het was een druk en raar jaar. Van bijna niets naar een fulltime baan,waarin ik heel verl geleerd heb en blijkbaar best heel veel kan ook en natuurlijk onze laatste verhuizing! Genieten van ons huisje op het strand en het genot van een uiteindelijk weer redelijk gezonde familie. Oude vriendschappen die nog wel degelijk levensvatbaar blijken en onderbroekenlol. Op z’n Hollands. Direct en plat. Out of my comfortzone waar ik weer volop tot leven kom en na wat gesteggel toch altijd heeeeel blij ben met Dirk. We hebben het nog! Geruststellend.

Zin in 2016. Omdat ik nu thuis ben en rust in mijn gat voel. Omdat ik benieuwd ben naar wat er dit jaar weer komen gaat. De basis ligt vast. Ik ben, ik woon en ik sta open voor wat er komen gaat. Ik denk aan herregistratie en hopenlijk een vervolg op dit werktraject. Vrijheid en rust. Mogelijkheden en bergen energie. Met zelfvertrouwen. En wat heerlijk om twee van die heerlijke best wel zorgeloze kinderen re hebben waar ik heel veel lol mee heb. Dit jaar zal ik weer meer los moeten laten en ik zie dat het goed is. Wat een heerlijke grieten.

Mijn woord voor 2016 wordt: lol. In de zin van misschien wel meer mindlessness. Meer mijzelf toestaan zinloos te mogen genieten. Omdat het kan. Yolo. Happy 2016.  

 

One thought on “Verliefd op Roy

  1. Ha lieverd,

    Wat een mooi stukkie weer! Fijn te lezen dat het je zo goed gaat en je je draai hebt gevonden!

    Hier gaat het ook goed…bijzonder dagje met Rob gehad… Nu weer even wennen aan alleen.. Gelukkig nog veel te doen 🙂 administratie…boekhouden…stukkies schrijven.. En achterstallige huisdingen…

    Hoe laat komen jullie pa en ma langsbrengen 1e kerstdag…zo tegen 13.00 uur?

    ZZZOENNNNNNNN marjolein

    Op 20-11-10 22:31, Hammertime Coaching Amsterdam

Geef een reactie

