Heb er zin in, zin in, zin in!

Alles letterlijk en figuurlijk op zijn plek, duidelijkheid en jawel, rust en nieuwe energie. Alle noodzakelijke keuzes zijn gemaakt, heel veel , en knopen doorgehakt. Inmiddels zit ik in mijn nieuwe huis te kijken naar buiten en ik voel dat ik van alles zou kunnen doen nu, maar ik zit zo lekker. Gewoon thuis zijn. Buiten miezert het een beetje, ik ga zo werken. Dat geeft ook energie, ik doe gewoon wat men verwacht en dat lukt ook goed so far, en dus hoef ik niet steeds na te denken over wat ik zou moeten doen. Heerlijk.

De kids gaan goed. Ze redden zich prima zonder mij en de ik heb de zorg na school goed geregeld. Al zeg ik het zelf. Nu nog het loslaten van het zelf fietsen naar school s’morgens. Dat is nog wel een dingetje. Eens moet de eerste keer zijn. Fingers crossed.

Stiekem dacht ik al aan de herfst en winter en ik zie er naar uit. Knus man. Voor mijn raam staat een geweldige bos bloemen. Vanmorgen nog een gezellig telefoontje met een collega.  mijn ouders okay, mijn familie ook. Chill, geen zorgen, dankbaar.

Geef een reactie

