Tandje erbij!

Deze dame gaat weer vol aan de bak. De meiden zitten lekker in hun vel en de basis is gelegd, de man zit lekker op zijn werk, nu ben ik weer aan de beurt.   Dus we gaan een tandje erbij doen! En we gaan niet klagen, dat doen er al zoveel. Nee, ik mag 36 uur gaan werken en ik zie ernaaruit! 

Ik ga het doen en het zal pittig zijn, ik ga vast fouten maken en mijzelf voor schut zetten. Vreselijk. En dan weet ik dat ik niets te verliezen heb en dat anderen ook niet perfect zijn en dan ga ik mijzelf een schop onder mijn kont geven of hulp vragen. Gewoon verder. Omdat het kan! Briljant. Alleen al het feit dat er om 7.30 uur weer mensen op mij zitten te wachten! Wat heerlijk. En zelf getraind worden, om daarna te gaan trainen, zo lekker. In gedachten ben ik al onderweg naar het AMC. Mijn vertrouwde AMC. Daar kom ik natuurlijk wat bekenden tegen onderweg. Dan ontmoet ik weer allerlei nieuwe mensen, met allemaal hun eigen eigenaardigheden. Heerlijk. kom maar op. Met z’n allen lunchen, eeuw geleden, en moe worden van alle nieuwe input. Lijkt me dus ook heeerlijk. En moeten haasten om vervolgens op tijd weer te onthaasten. Me in de metro visualiseren dat ik hier zit, @the best place ever, de zee en het strand, een warm rozig hoofd en amper geluiden, alleen de wind en de meeuwen.  

 

Geef een reactie

