Van reflectie tot gelukzalig

In mijn vorige bericht schreef ik over mijn drang naar evalueren en resumeren. Mijn trip naar Boston was een grote reflectie, en werd “the closure to the story”.

Wat heb ik eigenlijk veel gedaan, gezien en mooie echte vriendschappen daar opgebouwd in Amerika in die 3 jaren daar! Ik leek wel een filmster die werd onthaald en rondgereden. Eenmaal herenigd met degene waar ik op dat moment verbleef, deden we alle dingen die ik het liefste deed in mijn tijd daar. Dus lopen met de hond ( bijna al mijn vrienden daar hebben honden), yoga samen, meditatie samen, eten en drinken samen en in bed lekker lezen om bij te komen. Wat een rijkdom en grappig dat ik nu pas trots kon zijn op mijzelf.

Nu liep ik vandaag naar mijn oude Ziekenhuis, het AMC in Amsterdam. Onderweg in de metro begon ik weer met reflecteren. Gewoon heel kort even van 2008 ( toen ik besloot te stoppen met Verplegen) tot nu. Als Life Coach en Mindfulness Trainer solliciteren naar een Functie van Trainer EPD. Ik geniet er altijd van als dingen ineens lijken samen te vallen, dat het lijkt of alles wat je tot dan toe gedaan hebt logisch lijkt. Ik zeg lijkt omdat ik geen bewijzen heb en er ook niet te lang overna wil denken. Zelf houd ik erg van het lezen van mijn onderbuikgevoel, mijn intuitie, en dit klopt gewoon. De gezellige warme hereniging met mijn oud collega’s maar nu in een andere setting. Meant to be denk ik. Haha

IMG_1721

Geef een reactie

