Thuis komen en keuzestress!

Na inmiddels ruim 35 bezichtigingen van woningen binnen 3 maanden tijd, ben ik bijna radeloos. Wat zoeken we nou precies?
Thuis voor mij moet licht zijn, in een buurtje met gezinnen, dichtbij een park en school. De school staat al vast dus dat is duidelijk.
Liefst een buitentje, hoge plafonds, een haard en de slaapkamers groot genoeg wanneer de meiden gaan puberen. Ook twee badkamers als het kan. En een lollige woonkeuken natuurlijk. Yeah right!

Jezus, ik hoor mijzelf en walg ervan. Nee hoor, ik ben niet materialistisch! Ook direct willen verdedigen omdat ik gewoon de komende 30 jaar niet meer verhuizen wil. Als het effe kan.
De vraagstukken: ga je naast een hotel wonen, naast een kroeg, met bovenburen of liever zelf boven. Welke geluidsoverlast is het ergste in de stad? Wellicht toch buiten de stad? Nee… Echt niet. Dus wat gebeurd hier?
Ik heb het ook! Keuzestress! Te veel opties. Gekmakend en slecht voor je nachtrust. Best wel.
Niemand kan deze keuze voor ons maken. Grotemensenwereld!!
Dus stap voor stap, en geduldig blijven.
Vandaag zie ik drie woningen. Op een denk ik verliefd te zijn. Ik hoop dat het wederzijds is, haha. De tijd zal het leren.
Welke rare makelaar gaat me nu weer rondleiden? Daar kun je ook een boek over schrijven. Misschien ligt daar mijn nieuwe roeping wel?

IMG_1232

Geef een reactie

