Toevallig of gewoon meant to be?

Heb jij dat wel eens, dat je ergens het idee hebt dat je een signaal krijgt? Gisteren had ik deze bijzondere ervaring. We zijn bezig met het mogelijk kopen van een huis. Dit hele proces is rete-spannend. Gisteren zouden we horen of ons bod geaccepteerd zou worden. (of het bod van 2 andere partijen misschien)

Ik had zangles en meestal breng je dan zelf een nummer in om op te oefenen. Ik was echter zo gespannen, dat ik niet meer had gekeken. In mijn tas zat echter nog een uitdraai, deze had ik al twee weken terug geprint, met de songtekst van “Restless” van Janis Ian. Ik dacht, dit is zo’n soft nummer, maarja wel mooi soft ergens.

2014-12-08 14.38.42

Mijn zanglerares had ik net verteld over hoe nerveus ik was. Wat een heerlijke afleiding om even te kunnen zingen. Dus ze zet you tube aan met dit nummer. Deze tekst was meant to be denk ik!!! Dit gaat gewoon over dat huis en nu moest ik erover gaan zingen. Echt bizar.

Voorzichtig ben ik maar gewoon begonnen, en naarmate de les vorderde werd ik kalmer. Dit komt goed dacht ik. Hoeveel signalen heb je nodig?

Zo heb ik ook een succesnummer. Mijn succesnummer is deze:

Al sinds mijn VWO-examen hoor ik dit nummer op de radio bij allerlei belangrijke momenten in mijn leven waarop er iets te vieren valt. Echt! Dat kan toch geen toeval zijn?

Zo hebben we samen (Dirk en ik) ook een heel suf nummer dat steeds terugkomt al sinds onze studenten tijd. Deze komt nu ook regelmatig op radio Decibel. Met de kinderen dansen we hier dan op.

En natuurlijk mijn “lijflied”. Dit nummer hoor ik vaak wanneer ik me wat klein voel. Daar krijg ik altijd weer luchtigheid van en lef om door te gaan.

Ik hoor graag jullie succes-nummers. Gewoon omdat ik altijd blij word van die dingen.

Geef een reactie

