Mag ik je interviewen?

In het kader van mijn missie “preventie van Quarter- life Crisis, en ondersteuning bij Dertigers Dilemma’s, heb ik meer Young Professionals nodig. Ik zou jullie graag interviewen (al dan niet voor mijn blog) en natuurlijk ook willen coachen. Deze interviews duren ongeveer een uurtje. De setting is losjes, met een terugkomende structuur. Na het interview stuur ik je een voorlopige versie, aan de hand waarvan je nog eventuele aanpassingen kunt doen. Jij bepaalt of je in mij Blog wilt komen of niet,  en of je met je eigen naam (of onder wellicht een gekozen naam) erin wilt staan. Ik kan ook in mijn Blog een link maken naar bijvoorbeeld je eigen blog.

Je voorgangers vonden het erg leuk om het interview te doen en vooral ook om de samenvatting van hun eigen interview terug te lezen.

Coachen kan ook. Wanneer je naast inzicht in je huidige situatie ook behoefte hebt aan een persoonlijk doel en bijpassend plan van aanpak, ben ik de coach voor jou. Geef je nu op voor een kennismakingsgesprek of direct voor het interview!

2 thoughts on “Mag ik je interviewen?

Geef een reactie

